tiistai 24. tammikuuta 2012

Meikki Barefaced beautyn mineraalimeikeillä

Tämä on nopeasti ja helposti toteutettavissa oleva sekä päivä, että iltakäyttöön sopiva meikki. Riippuen tietysti siitä miten normaalisti meikkaat, jos olet hyvin naturelli päivisin voi tämä tuntua liian räväkältä (kuten minulla aluksi, mutta siihen tottui :) ) Jos tykkäät käyttää arkimeikissä räväkkiä ja kirkkaita sävyjä, niin tämä on ehdottomasti sinun juttu!

Meikki on siis toteutettu kokonaan Barefaced beautyn tuotteilla.  Pohjalla tietysti BFB:n mineraalimeikkipohja ja minun sävyhän on se Angelic. Päällä irtopuuteri sävyssä Ice, eli läpikuultava puuteri, joka sopii kaikille (paitsi oikein tummasävyisille suosittelen tietysti sävyä Cinnamon, jota muuten käytän itsekin silloin, kun olen päivettynyt. Eli siis varmaan taas aika pian ;))  Irtopuuteri on tärkeä, koska se kiinnittää meikin ja tekee sen hieman mattaisemmaksi. Iho jää silti kuitenkin kuultavaksi! Muistathan AINA käyttää mineraalimeikkipohjan kanssa kunnollista kabukia, jotta saat kauniin pohjan. Nimimerkillä joskus puuterisiveltimellä kokeillut ja voin kertoa ettei toiminut alkuunkaan:(

Poskiin olen sivellyt hieman poskipunaa sävyssä Freya. BFB:n puuterisivellin on myös todella hyvä poskipunan levitykseen, ja niin ihanan pehmeä! Minulla, kun on kosketusherkkä iho niin olen monesti levittänyt poskipunaa sormin. Nyt voin kuitenkin huoletta käyttää sivellintä, eikä ihoni ärsyynny ollenkaan saati saa ihoreaktioita.


Huulille olen taputellut kevyesti tuota samaa poskipunaa, mitä olen käyttänyt poskilla, ja siihen päälle sivellyt Crystal Waters huulikiiltoa, joka on kevyesti sävyttävä.

Silmissä on hieman nahkealla/kostealla BFB:n luomivärisiveltimellä levitetty koko luomelle Blue Topaz sävyistä luomiväriä, jonka jälkeen olen lisännyt siveltimen toisella kapeammalla päällä silmänurkkiin sävyä Black Slate, jotta saa luomiin varjoa. Samoin olen lisännyt hieman alaluomelle ripsien tyveen tummempaa sävyä. It's so simple! Kunhan muistaa lisätä mustaa maltillisesti vähän kerrallaan, ja häivytellä aina välillä.



Blogimme rupeaa pikkuhiljaa päivittymään vielä useammin, kuin kerran viikossa, joten käykääpä ahkerasti kurkkimassa:)  Taidan vetäytyä nyt itse yöpuulle, ja toivotan kaikille oikein hyvää yötä! Viimeistään tiistaiseksi kehitän taas jotain kivaa meikin saralta:)


.                                                    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa kun kommentoit! :)