maanantai 23. tammikuuta 2012

Weleda kokeilu

Työn kuvaani kuuluu jatkuvasti testailla uusia tuotteita ja sarjoja sillä eihän sitä muuten tietäis mitä ottais Greenlipsiin myyntiin. No viimeksi sain Weledan uudelta maahantuojalta pienen Weleda kokeilupakkauksen. Siinä oli Weledan Iiris sarjan tuotteista päivävoide, yövoide ja 2 in 1 puhdistusvesi?

Eli tuollaisen kivannäköinen paketti.

Mun on ihan alkuun pakko muistuttaa, että en ole käyttänyt kovinkaan paljoa ns. "perinteistä" luonnonkosmetiikka eli sarjoja jotka ovat olleet ikuisuudet markkinoilla ja ovat tyyliltään "lääkemäisiä"  ja vahvasti tuoksuvia. Olen siis tottunut aika moderneihin sarjoihin jotka tuntuvat samankaltaisilta kuin normi kosmetiikka. (ilman huonoja puolia ja mahtavilla raaka-aineilla)

Weledaa olen käyttänyt viimeksi silloin kuin olin raskaana eli käytin silloin noita Weledan ihoöljyjä jotka olivat mahtavia ja eipä tullut yhtäkään raskausarpeakaan eli uskon täysin myös niiden toimivuuteen. Mulla meinaan jos jollain on juuri sellainen iho, että olisi pitänyt repeytyä joka suuntaan!

Mutta kuitenkin siis takaisin tähän kokeiluuni. :) Iiris tuotteet ovat normaalille ja sekaiholle. Minulla on ehkä enemmänkin kuiva iho, mutta näillä mentiin kuitenkin viikko. Se 2 in 1 tuote oli mielestäni hyvinkin erikoinen sillä se oli kuin kasvovesi ja sillä pitikin putsata kasvot pumpulilla ja sen jälkeen vasta vedellä. Sain putsailla kasvojani varmaan kuudella pumpulilla ja silti kasvot eivät ihan tuntuneet puhtailta. Kun sitten pesin lopuksi kasvot vedellä niin lopputulos oli ok. Huono puoli tuotteessa oli mielestäni juuri toi pumpulin käyttö ja myös se, että silmämeikki piti putsata kokonaan erikseen toisella tuotteella. 2 in 1 putsarin tuoksu oli todella vahva minun makuuni, mutta herätti kyllä aamulla hyvin. :) Olis mahtavaa kuulla muiden kokemuksia tästä tuotteesta!?

Sitten yö- ja päivävoide. Päivävoide oli aika paksu mielestäni ja kesti kauan imeytyä eli ei kovinkaan kätevä meikin alle. Toisaalta jos ei meikkaa niin ihosta tuli kivan tuntuinen parin tunnin päästä. Yövoide oli myös todella paksun tuntuinen niinkuin useimmat yövoiteet ovat. Tuoksu oli kummassakin tuotteessa aika vahva varmaankin Iiriksen tuoksu. Olin ystäväni luona yötä kun levitin yövoidetta ja ystäväni sanoi, että hän ei pystyisi nukkumaan tuon hajuisena. Omasta mielestäni haju ei pysynyt kovinkaan kauaa kasvoilla eikä se häirinnyt minua. Iho oli tätä tuotetta käytettäessä pehmeä kun heräsi aamulla.

Loppufiilikseni tuotteista oli, että nämä tuotteet sopivat ennenkaikkea niille jotka eivät meikkaa sillä se putsarikin sopii varmasti hyvin niille jotka putsaa vaan päivän öljyn ja lian kasvoilta. Tästä sarjasta tykkäävät varmasti pitävät myös vahvoista tuoksuista ja ehkä myös apteekkimaisista pakkauksista.

En tiedä oikein mitä mieltä olen sarjasta edelleenkään... En usko, että itse ostaisin ainakaan Iiris tuotteita sillä ne eivät kävisi omiin käyttötarkoituksiini, mutta Weledahan on todella suosittu Suomessa ja maailmalla!? AUTTAKAA! :) Ja kertokaa omia Weleda kokemuksianne. :)

<3 Sharon <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa kun kommentoit! :)