torstai 22. maaliskuuta 2012

Tumma päivämeikki

Tervehdys,

Tein tällaista vähän tummempaa päivämeikkiä, joka sopii myös hyvin juhlaan iltameikkinä. Aloitin meikin tekemällä pohjan Barefaced Beauty mineraali meikki pohjalla. Koska minulla on hyvin rasvoittuva iho käytän pohjan alla ja päällä viimeistely puuteria. Elikkä sivelen kevyen harsomaisen kerroksen kasvoille ensimmäiseksi tekemään niin sanotun stopperin ihon "rasvalle", joka auttaa kasvoja pysymään kauemmin mattaisena. Sen jälkeen levitän mineraalimeikkipohjan käytin sävyä Serenity. Viimeisenä sivelen jälleen harsomaisen kerroksen viimeistely puuteria sävy English rose kiinnittämään pohjan ja antamaan pohjalle mattamaisen lopputuloksen. Näin talevella kun iho on todella valkoinen niin käytän maapuuteria tuomaan kasvoille lisää ilmettä ja samalla häivyttämään tiettyjä kasvonpiirteitä kuten kaksoisleukaa. Käytin Zuiin maapuuteria sävyä Pecan poskiluun alle ja kaksoisleukaan.


Päätin käyttää luomivärinä mun ehdotonta lempparia couleur caramellin yön sinimusta mitä laitoin silmän ulkonurkaan, banaanin muotoisen varjostuksen ja silmiin alarajaksi. Vaaleana sävynä käytin Zuiin luomiväriä Chestnut, jota laitoin silmän sisänurkkaan ja häivytyksiin. Ripsariksi laitoin mun lemppariksi nossutta couleur caramellin volume ripsaria. Mun mielestä sillonin kun on tummahko silmämeikki poskipunaksi sopii punainen poskari siispä käytin Barefaced Beautyn poskaria sävyä Selene. Kulmat antaa kasvoille kehyksen ja näin blondina olevalle, jolla ei luonnostaan näy kulmia niin kulmakynälle tulee kyllä käyttöä. Olen löytänyt itselleni täydellisen kulmakynän mikä ei tee kulmista punertavia (mitä suurin osa valitettavasti tekee) eli Couleur Caramellin kulmakynä sävy Blond.

Meillä on näköjään hiusten lyhennys kausi Greenlipsissä,
kun multakin on lähtenyt reippaasti pituutta hiuksista.
Kuten jo varmaan kuulitte meille on tullut vihdoin kauan odotettu Less is more hiustenhoito- ja muotoilutuotesarja JEE!!! Ja itse olen ainakin niin allerginen synteetisille hiuslakoille etten ole voinut 10 vuoteen laitaa hiuksiani, joten voitte kuvitella kuinka innoissani olen kun kerrankin on tuoteita millä voin niitä laitella. :) Elikkä olen laittanut hiuksiini ensin Mascobadogeeliä antamaan pitoa ja pientä tuuheutta muutoin hyvin ohueille hiuksilleni. Sen jälkeen suoristelin hiukseni. Suoristuksen jälkeen käytin hiuslakkaa, joka tuoksuu ihanalta tinjamilta. Kaikein ihaninta näissä tuotteissa on se että hiukset eivät tunnu siltä että niisä on lakkaa tai muita muotoilu tuotteita, mutta pito on kuitenki aivan huippuluokkaa. Olen nyt testaillut eri päivinä erinlaisia hiuksia ja kampauksia ja voin niistä laitella lisää bloggauksia ensi viikon aikana.

-Saara-

p.s. Olinkin jo ehtinyt kirjoittelemaan blogia, joten Sharonin swachit tulevat myöhemmin :)

1 kommentti:

  1. Ihana meikki! Lyhkäset hiukset sopii kyllä tosi kivasti sekä sulle että Sharonille. Mun blogissa on muuten pari kuvaa susta sieltä tupareista :)

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit! :)